Dark Souls Design Works – czyli wywiady o projektowaniu Dark Souls cz. 6

Przed Wami szósta i ostatnia część tłumaczenia. Miłej lektury!   Tłumaczenie na polski: Gabriel Augustyn (Eddie) i Konrad Zuzaniuk (Jake) Poprawki: Paweł Wielopolski <3 Oryginalne tłumaczenie na angielski: 7Force, forum giantbomb.com Link do oryginału Oryginalną kopię wywiadów można kupić tutaj   Broń i wyposażenie – część druga   Nakamura: Co Czytaj dalej

Wolfenstein II: The New Colossus i problem nadmiaru

Wolfenstein: The New Order to interesujący przykład na to, w jaki sposób można odświeżyć kultowe (i jednocześnie trochę zardzewiałe) IP. Postawiono na angażującą historię z mocnymi bohaterami, która zgrabnie balansuje między groteską a powagą. Natomiast staroszkolne mechaniki uwspółcześniono, zostawiając na nich odpowiednie ilości kurzu i patyny, aby zadziałał na graczu Czytaj dalej