Dark Souls II – Design Works – Część IV

Grafika autorstwa OniRuu: https://www.deviantart.com/oniruu/art/Dark-Souls-Christmas-652493909 Przed Wami czwarta część tłumaczenia wywiadów dookoła Dark Souls II. Miłej lektury! Tłumaczenie na polski: Gabriel Augustyn (Eddie) i Konrad Zuzaniuk (Jake) Poprawki: Paweł Wielopolski <3 Oryginalne tłumaczenie na angielski: 7Force, forum giantbomb.com Link do oryginału Oryginalną kopię wywiadów można kupić tutaj Dark Souls II – Czytaj dalej

Bez spiny: Coś się kończy, coś się zaczyna – o konsolach starej i nowej generacji

Bez spiny: Coś się kończy, coś się zaczyna – o konsolach starej i nowej generacji Jestem po pierwszym dniu użytkowania nowej konsoli Sony i chcę się z Wami podzielić luźnymi przemyśleniami dotyczącymi PS5 oraz tego, co zagrało bądź nie w mijającej generacji. PS4 to świetna konsola, która tchnęła drugie życie Czytaj dalej

Dark Souls – świat, z którego zniknęła świętość

Prawdopodobnie zdarzyło się wam, że po przeczytaniu książki albo obejrzeniu filmu nie opuszczało was poczucie nierozwiązanej zagadki, że nie wszystko, czego doświadczyliście, było jasne, a bardzo chcielibyście by takie właśnie się stało. Wracaliście wtedy do nich raz za razem, szukaliście, analizowaliście wszelkie tropy. Grą, która zadziałała na mnie w podobny Czytaj dalej

Dark Souls II Design Works – czyli wywiady o projektowaniu Dark Souls II cz. III

Przed Wami trzecia część tłumaczenia wywiadów dookoła Dark Souls II. Miłej lektury! Tłumaczenie na polski: Gabriel Augustyn (Eddie) i Konrad Zuzaniuk (Jake) Poprawki: Paweł Wielopolski <3 Oryginalne tłumaczenie na angielski: 7Force, forum giantbomb.com Link do oryginału Oryginalną kopię wywiadów można kupić tutaj Dark Souls II – Design Works – Część Czytaj dalej

Dark Souls II Design Works – czyli wywiady o projektowaniu Dark Souls II cz. II

Tłumaczenie na polski: Gabriel Augustyn (Eddie) i Konrad Zuzaniuk (Jake) Poprawki: Paweł Wielopolski <3 Oryginalne tłumaczenie na angielski: 7Force, forum giantbomb.com Link do oryginału Oryginalną kopię wywiadów można kupić tutaj Dark Souls II – Design Works – Część II Otsuka: W następnej kolejności chciałbym porozmawiać z wami o różnych lokacjach Czytaj dalej

Humor w grach jako narzędzie opowiadania poważnych historii

Kto nie lubi mocnych, niebanalnych i chwytających za gardło doświadczeń – w grach, filmach czy książkach? Nie można jednak ignorować faktu, że potrafią być one na dłuższą metę męczące albo raczej – wyczerpujące. Ciągłe budowanie poważnej, intensywnej oraz emocjonalnej fabuły często wywołuje odwrotny efekt do zamierzonego – odbiorca zamiast być Czytaj dalej

Dwugłos: Call of Duty: Modern Warfare (2019)

Call od Duty zaczęło zjadać własny ogon wiele lat temu. Zapowiedź kolejnych odsłon niemal za każdym razem wiązała się z wysypem memów, a żartom o silniku graficznym, pamiętającym czasy pierwszej części z 2003 roku, nie było końca. Szczytem hejtu na serię okazało się Infinity Warfare, którego pierwszy zwiastun został jednym Czytaj dalej

Dark Souls II Design Works – czyli wywiady o projektowaniu Dark Souls II cz. 1

Trochę to zajęło, ale oto jest – przed Wami pierwsza część tłumaczenia wywiadów dookoła Dark Souls II. Miłej lektury! Tłumaczenie na polski: Gabriel Augustyn (Eddie) i Konrad Zuzaniuk (Jake) Poprawki: Paweł Wielopolski <3 Oryginalne tłumaczenie na angielski: 7Force, forum giantbomb.com Link do oryginału Oryginalną kopię wywiadów można kupić tutaj Dark Czytaj dalej

Jak doprowadzić gracza do furii, czyli kilka zdań o RAGE 2

Sześćdziesiąt dolarów i dwanaście godzin później, dobrnąłem do finału drugiej odsłony RAGE’a, niezmiernie ciesząc się z napisów końcowych. Z jednej strony nie ma się czym chwalić, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że główny wątek fabularny składa się jedynie z dziesięciu misji średniej długości, które zaliczyłbym po sześciu godzinach, gdyby nie Czytaj dalej